ciekawy ten sznsajder i 2w jednym rozruchowy i marine,za tą cenę warto sprubować.
Użytkownik busz231 edytował ten post 11 luty 2015 - 17:05
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 11 luty 2015 - 17:05
ciekawy ten sznsajder i 2w jednym rozruchowy i marine,za tą cenę warto sprubować.
Użytkownik busz231 edytował ten post 11 luty 2015 - 17:05
Napisano 11 luty 2015 - 17:25
No ja go łykam, już miałem w koszyku bannera 100ah a tu 60zł się zaoszczędzi.
Napisano 11 luty 2015 - 18:07
Będzie Pan zadowolony
Napisano 11 luty 2015 - 21:20
No ja go łykam, już miałem w koszyku bannera 100ah a tu 60zł się zaoszczędzi.
Dobry wybór.
Napisano 11 luty 2015 - 21:36
Zamówiłem Sznajder Marine a ten co polecaliście to Energy Plus. Teraz się kapłem
Napisano 11 luty 2015 - 21:48
Nie dygaj, mam Energy Plus i Marine, oba dają radę, nie widzę szczególnej różnicy. Może pojawi się ona po kilku latach eksploatacji (Marine mam dopiero jeden sezon). To najlepsze akumulatory do silników elektrycznych, jakich do tej pory używałem, biorąc pod uwagę parametry: cena - jakość - obsługowość - delikatność (lub jak kto woli konieczność pierd.lenia się z nimi).
Tak, miałem Trojana i Toyamę.
Napisano 11 luty 2015 - 23:13
Jakiego Trojana miałeś? Zawiódł Cię? Bo dla mnie rewelacja. Tylko drogi i szybko z niego woda odparowuje. Swojego ugotowałem po roku. Zapomniałem o dolewkach Ale jeszcze Trojanik zawita. 20 km w trollu i 11V jeszcze było.
Napisano 11 luty 2015 - 23:25
@spy pewnie to wszystko jedno i to samo, oba są głębokiego wyładowania te same maty , oko itd. Będzie Pan zadowolony a za 5 lat kupisz nowy i tak będziesz do przodu.
Napisano 11 luty 2015 - 23:31
Spoko, najwyżej pójdzie do SAMUSA
Użytkownik spy edytował ten post 11 luty 2015 - 23:34
Napisano 11 luty 2015 - 23:39
Kiedyś dzwoniłem do ZAP-a i pytałem o oba te akumulatory pod kątem użytkowania z silnikiem elektrycznym do łodzi. Rozmówca wskazał mi jako bardziej wytrzymały do takiego użycia model Energy Plus. Ten model ma chyba również (o ile dobrze pamiętam) możliwość uzupełniania poziomu elektrolitu (dolewki wody), podczas gdy Marine mają wieczko zamknięte.
Napisano 11 luty 2015 - 23:51
Sznajder Energy Plus nie ma otworu na dolewkę wody, no chyba że przez ponad 3 lata nie zauważyłem, a nawet jak nie zauważyłem to tym bardziej super akumulator
Napisano 12 luty 2015 - 00:58
Możliwe, że teraz tak jest ale przynajmniej kiedyś była taka możliwość:
...
Ano da sie dolac . Trzeba podwazyc naklejke od gory i wydlubac plastikowe zaslepki. Nastepnie pozagladac do celi czy jest widoczna jednolita powierzchnia elektrolitu. Jezeli cos tam wystaje tzn. ze trzeba dolac wody dest.
Gumo
Napisano 12 luty 2015 - 08:08
Jakiego Trojana miałeś? Zawiódł Cię? Bo dla mnie rewelacja. Tylko drogi i szybko z niego woda odparowuje. Swojego ugotowałem po roku. Zapomniałem o dolewkach Ale jeszcze Trojanik zawita. 20 km w trollu i 11V jeszcze było.
Takiego jak Twój, jedynie mniejszego o 30 Ah. O to właśnie mi chodzi z koniecznością tego cackania się, ja swojego zagotowałem po roku eksploatacji, w Zapie / Sznajderze prawie nie miałem już wody i nic się z nim nie działo podczas ładowania.
Sznajder Energy Plus nie ma otworu na dolewkę wody, no chyba że przez ponad 3 lata nie zauważyłem, a nawet jak nie zauważyłem to tym bardziej super akumulator
Ma, trzeba rozciąć naklejkę na wierzchu akumulatora i zdjąć plastikowy panel pod którym są otwory.
Napisano 12 luty 2015 - 11:13
Mówisz o tej nalepce z tyłu akumulatora, takiej długiej przez cały akumulator ?? !!
Do wczoraj myślałem że jest bez obsługowy, jeśli trzeba dolewać wody ? ,to po co zaklejać otwory do cel solidną nalepką, ? to dlaczego nie ma informacji na akumulatorze ?, wszystko to dziwne.
Dobrze jednak , że jest ten portal. Człowiek bardzo dużo się dowiaduje i uczy.
Napisano 12 luty 2015 - 11:35
To sobie sprawdź czy odpowietrzniki masz odblokowane.
Napisano 12 luty 2015 - 11:44
Też kiedyś przeczytałem na akumulatorze informację, że jest bezobsługowy. Po trzech latach był odparowany tak mocno, że weszło 1,5 litra wody destylowanej. Oczywiście dolewka go zabiła. A korki były ukryte pod gustowną nalepeczką.
Napisano 12 luty 2015 - 11:53
To sobie sprawdź czy odpowietrzniki masz odblokowane.
Dobre.
A gdzie one są ??? też pod jakąś nalepeczką ???
Super a jeszcze 2 dni temu byłem posiadaczem super bez obsługowego akumulatora, zielone oczko było wykładnikiem, a dziś doleweczka , odpowietrzniki .
Wieczorem zejdę do garażu poszukać owych tajemniczych rzeczy.
Napisano 12 luty 2015 - 11:58
Do transportu odpowietrzniki są zatykane. Jak kupiłem poprzedni aku banner to w instrukcji znalazłem info żeby odetkać. Miałem po dwie pary dziurek po bokach.
Napisano 12 luty 2015 - 12:24
Ja mam na górze na tej węższej stronie. Łatwo można sprawdzić gdzie są naciskając na bok akumulatora usłyszysz syczenie. Bezobsługowość akumulatora oznacza tylko tyle, że przy warunkach jakie zakłada producent ubytek wody jest na tyle mały, że częste kontrole elektrolitu nie są wymagane.
Napisano 12 luty 2015 - 13:30
Mówisz o tej nalepce z tyłu akumulatora, takiej długiej przez cały akumulator ?? !!
Do wczoraj myślałem że jest bez obsługowy, jeśli trzeba dolewać wody ? ,to po co zaklejać otwory do cel solidną nalepką, ? to dlaczego nie ma informacji na akumulatorze ?, wszystko to dziwne.
Dobrze jednak , że jest ten portal. Człowiek bardzo dużo się dowiaduje i uczy.
Nie tej z tyłu tylko o tej na górze:
sznajder.jpg 34,43 KB 11 Ilość pobrań
Otwory są zaklejone zapewne dlatego, żebyś każdą dolewkę robił w serwisie, jak ją przetniesz żeby zrobić to na własną rękę to gwarancja pójdzie w pizdu...